dinsdag 10 juni 2008

uitstaand

In 2003 alweer deed ik de NS navolgende brief toekomen (met de PTT—er was nog geen Sandd, SelektMail of TNT):

aan:
NS Reizigers
Postbus 2025
Utrecht

Xxxxxxxxxxxxx 2003 november 08

Mevrouw/Meneer,

Omdat er bij mijn weten niet is gereageerd op een eerdere, soortgelijke brief mijnerzijds, een hernieuwde poging.
> Wanneer komt er dat ene boek, waarin alle kunstenaars met hun werk voor de treinstellen van de NS worden behandeld? Of maak er een serie van voor het blad Rails.
> De Zwitserse Spoorwergklok is als horloge te koop (Mondaine). Is dat ook mogelijk voor de Nederlandse spoorklok?
> Waarom bent u gestopt met het door kunstenaars doen ontwerpen van de omslag van de NS-spoorboekjes?

Dank voor uw aandacht en ik hoop dat u iets doet met mijn voorstel.

Met vriendelijke groet,

Ik wacht nog steeds op antwoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten