maandag 19 september 2011

authentiek


Hij heeft aanstellerig lang haar (stijl: 17de eeuw, à la Michiel de Ruyter) en is ‘beautycoach’ (“Noem me alsjeblieft geen visagist, dat vind ik zo beperkend”). Hij frequenteert tv-programma’s die ik nauwelijks bekeek en tegenwoordig helemaal niet. Zijn naam is Thijs Willekes (34).

In een onlangs, ondanks een NEE/NEE-sticker, in mijn postbus gedeponeerd  magazine-achtig reclameblaadje van ICI PARIS XL (ook al zo’n overdreven naam) laat Thijs weten:
“Uiterlijk gaat niet alleen om de buitenkant. Vanbinnen moet het ook goed zitten. De buitenkant is een vertaalslag van wie je bent en wat je voelt. Als die twee synchroon lopen, dan zie je dat in alles terug. Dan ben je als het ware echt jezelf en straal je die authenticiteit ook uit.”  

Ik wil dolgraag echt mezelf  zijn (als het ware) en nu ben ik dus op zoek naar Thijs’ instructie-dvd.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten