zaterdag 12 december 2009

vensters

Ik zit deze weken dag-aan-dag en de rafelranden van de nacht aan de computer, mijn nieuwe speeltje ontdekkend. Het is dat ik nog moet werken anders zou ik met m'n acer naar bed gaan of 'm meenemen op de fiets. Hetgeen heel makkelijk zou kunnen, want het is een laptop (of zoals ik in een column van Kuitenbrouwer tegenkwam: "toblap" omdat hij het had over alles wat er mis was met zijn model — ik heb [nog] geen problemen).

Ik kan nu eindelijk doen wat de rest van de wereld (behalve in China, Birma, Cuba) al tijden doet. Inderdaad "razendsnel" internetten met het nieuwe modem (hoewel ik regelmatig tegenkom "de" modem; wat dit apparaat heel gewoontjes maakt, minder "magisch", en ik op één of andere manier niet mooi vind staan).

Ik heb ook ontdekt dat ik met Word 2007 een blogbericht kan maken en direct opladen, met de opmaak die de "editor" van Blogger niet heeft.

Er is steeds weer wat nieuws, handigs en moois.

Zo doende kwam ik dit tegen; een overzicht van hoe Windows er in de loop der geschiedenis uitzag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten