donderdag 3 januari 2008

big down

Het is een klotejaar, dat 2008. Vandaag krijg ik bericht dat de bank mij geen krediet meer geeft, de huur van januari kan ik niet betalen, het beeldscherm van mijn personele teller valt sinds Nieuwsjaardag opeens weg om net zo plotseling weer aan te floepen (wat geflikker en ineens kijk ik tegen een zwart scherm aan net als ik bezig ben om bijvoorbeeld dit bericht neer te laden, of als ik de essentiële komma’s en punten van een mailtje aan het bijvijlen ben), het wordt maar geen winter, als ik naar ####### fiets heb ik wind tegen en als ik terugfiets drie kwartier opnieuw, pijptabak is wéér duurder, de ENFB gaat niet in op mijn sollicitatie (“Tot onze spijt”, schrijven ze dan. Hoezo?! Het spijt hun helemaal niet, want ze vinden me niet geschikt, dus ze zijn blij dat ze niet met mij in zee gaan; ik eis dat vanaf nu alle afwijzingen beginnen met “Tot uw spijt”), zelfs Jars of Clay werken niet meer.

Big Blow?!? Ammehoela!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten