maandag 29 december 2008

klaar

Raar.

Ik zit nu klaarwakker en met wijdopen ogen voor m’n personele rekenaar te schrijven voor dit blog. Terwijl ik nu (01.55u) in bed hoor te liggen en te slapen.

Want de wekker staat op 07.30u en ik moet gewoon werken morgen.

De beker warme melk heb ik al een uur geleden gedronken. Maar daarna lag ik te draaien en te woelen. Radio Maria die mij normaal in slaap doet sukkelen irriteert en de Top 2000 op Radio 2 is bij 1651 ofzo.

Er is niets bijzonders waarover ik hoef te piekeren, er staat mij geen Groot Gebeuren te wachten en ik doe niet mee aan de Postcode Loterij, ik heb geen vage pijntjes, rare knobbeltjes of druk op de borst. Ik heb de laatste dagen ook niet iets spannends meegemaakt waardoor er teveel adrenaline in m’n bloed zit.

Dus niks om mij zorgen over te maken.

Maar wel klaarwakker.

Raar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten