vrijdag 19 december 2008

interim

Het bestaat. Het is een functie. Je kan het op je visitekaartje zetten. Of onder je handtekening.
Vandaag kreeg ik een brief die namens B&W is ondertekend met J.W.F.. En dan komt het: interim-hoofd samenleving.

I.n.t.e.r.i.m.h.o.o.f.d.s.a.m.e.n.l.e.v.i.n.g.

Dat is J.W.F. dus. Een beetje sneu is dat z/hij interim is. J.W.F. is dan wel samenlevingshoofd, maar in afwachting van een ander (beter?). Doet J.W.F. hoofd samenleving erbij, naast zijn eigenlijke werk als gemeentebode?

Ik weet niet wat je moet hebben gestudeerd of hoe je CV er uit moet zien om in aanmerking te komen voor ‘hoofd samenleving’. Maar het lijkt me een zware taak.

Fijn dat J.W.F. het voorlopig doet, zodat de samenleving (van mijn gemeente) vooralsnog niet stuurloos langs de Vecht dobbert. Van mij krijgt J.W.F. meteen promotie. Met een 13e maand èn eindejaarsuitkering èn bonus èn aandelen ING.
Lang leve J.W.F., hoofd samenleving!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten