dinsdag 5 februari 2008

aetherisch

Waar ik nu toch over gestruikeld ben!

Op de radio, AM 675 dus middengolf, een zender met continu muziek.

Maar wát voor muziek. Psalmen, gezangen, aanbiddingsmuziek, luisterliedjes, evangelicale pop, koor- en samenzang. En vooral in het Duits. Wat het nog erger maakt.

Ik bedoel, een Gristen haar liefde in zang & muziek voor Gott und Jesus horen kwelen, vergt wel veel van mijn bevattingsvermogen.

"Radio Maria" heet deze bedoening en naar eigen zeggen:
Het woord van God en de liefde van Zijn hart, op de juiste golflengte naar de mensen brengen, dat wil Radio Maria doen: spreekbuis zijn van het Evangelie.

Maar dan wel het rooms-katholieke evangelie, vandaar de naam.

Ondertussen heb ik deze zender wel opstaan, wanneer ik 's avonds in mijn bed lig. Het is zalige inslaapruis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten