woensdag 10 oktober 2012

dief



Moet ik „dief van mijn eigen portemonnee” blijven of vandaag nog mijn vaste telefonie- en internetabonnement uitbreiden met Interactieve TV en bundelen in een Alles-in-één Pakket?  
Dat wordt mij telefonisch dwingend aangeraden door een jongmens van KPN. ’Opgedrongen’ is een beter woord, gelet op het letterlijke citaat zie boven.
Omdat ik al klant ben bij KPN valt dit telefoontje niet onder het belmeniet-regime, maar onder het kopje cliëntcontacten, vermoed ik.
Maar ik heb een TV met afstandsbediening, dus ik ben al interactief. En of een Alles-in-één Pakket goedkoper is dan mijn huidige abonnement bij KPN (telefoon + internet) en Ziggo (radio + TV), zou ik moeten nakijken/uitrekenen. En wat kan het de KPN schelen of ik steel van mezelf? Het gaat toch om mijn portemonnee?
Misschien wanneer KPN een nieuwe TV in het Alles-in-één Pakket stopt ben ik bereid mijn afwijzing van het aanbod te heroverwegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten