Moet ik „dief van mijn eigen portemonnee” blijven of vandaag
nog mijn vaste telefonie- en internetabonnement uitbreiden met Interactieve TV
en bundelen in een Alles-in-één Pakket?
Dat wordt mij telefonisch dwingend aangeraden door een jongmens van KPN. ’Opgedrongen’ is een beter woord, gelet op het letterlijke citaat zie boven.
Dat wordt mij telefonisch dwingend aangeraden door een jongmens van KPN. ’Opgedrongen’ is een beter woord, gelet op het letterlijke citaat zie boven.
Omdat ik al klant ben bij KPN valt dit telefoontje niet
onder het belmeniet-regime, maar onder het kopje cliëntcontacten, vermoed ik.
Maar ik heb een TV met afstandsbediening, dus ik ben al
interactief. En of een Alles-in-één Pakket goedkoper is dan mijn huidige
abonnement bij KPN (telefoon + internet) en Ziggo (radio + TV), zou ik moeten nakijken/uitrekenen. En wat kan het de KPN schelen of
ik steel van mezelf? Het gaat toch om mijn portemonnee?
Misschien wanneer KPN een nieuwe TV in het Alles-in-één
Pakket stopt ben ik bereid mijn afwijzing van het aanbod te heroverwegen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten