donderdag 4 juni 2009

Emine

Het is toch de PvdA geworden. Ik zou op D’66 gestemd hebben, ware het niet dat die een lijstverbinding hebben met nota beide bene de VVD.

Ik heb heden 16.33u dus van één mijner grondrechten gebruikt gemaakt door vóór de naam van Emine Bozkurt (v) het hokje rood te kleuren. Een waarlijk Europese naam en bij alle zich voordoende keuzemogelijkheden kies ik waar mogelijk standaard een vrouw.

Wie zij is en waar zij voor staat, weet ik niet—alle partijen zijn schromelijk tekort geschoten om mij hun standpunten duidelijk te maken (m.u.v. de SP maar die zijn tegen Europa dus die hadden helemaal niet horen mee te doen aan deze verkiezingen).

Ik heb geen folders ontvangen, geen ballon of pen gezien. Wel affiches en dan speciaal die van Dennis de Jong c.s., de treinstations hingen er vol van. Maar affiches bevatten kreten, geen inhoudelijke uiteenzettingen.

Ik had natuurlijk via interweb alle partijprogramma’s kunnen gaan lezen, maar tja…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten