zaterdag 11 augustus 2012

gaia's wraak


Moeder Natuur, Gaia of hoe je het maar noemen wilt gaat haar eigen gang, terwijl we ons bezig houden met Epke. En gooit alles in de war. Zoals de gescheiden afval verwerking.
Deels daartoe gedwongen door gemeentelijke autoriteiten, deels als mijn particuliere bijdrage aan de vermindering van de CO2-uitstoot teneinde Moeder Natuur minder te verkrachten, gebruik ik groene, grijze, blauwe, gele kliko’s. Maar Moeder Natuur lijkt er niet blij mee te zijn.
Drie spinnen hebben in één nacht hun jachtgebied ingericht met hun ongelooflijk ingewikkeld mooi web (niet wereldwijd maar zeer lokaal). Deze spinnen – waarvan ik soort en type niet herken, ik ben geen Midas Dekkers – hebben hun web deels bevestigd aan de kliko’s hier ter plaatse. Wanneer ik mijn afval milieuvriendelijk wil verwerken dan moet ik hun web kapot maken. Moeder Natuur frustreert mijn goede bedoelingen. Is dat haar dank of haar Zoete Wraak? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten