dinsdag 14 februari 2012

tobberig


Nachtelijk getob.

Wat als er géén gevaarlijke klimaatverandering gaande is?
Moet ik al mijn wachtwoorden veranderen?
Is Roemer wel een goed alternatief voor Rutte & De Witte Gedoger?
Welke boeken zal ik naar De Slegte brengen?
Hoe kan ik in bed naar Radio Paradise (internetradio) luisteren?
Krijgt mijn zus, tijdelijk verblijvend in de Dominicaanse Republiek, een onbekende tropische ziekte?
Bid ik wel genoeg? (Nee)
Wanneer ga ik puinruimen in mijn flat?
(Hoelang) kan ik mijn baan behouden?
Wat herinner ik me van de laatste Groene? (en de Trouw van gisteren)
Maakt Damien Rice nog platen?
Wíl ik eigenlijk op Facebook? (Nee)
Met wie heb ik de laatste maanden een warm interpersoonlijk contact gehad?
Wat te denken van Ted van Lieshout’s Mijn meneer?
Waarom rook ik zoveel?
Ben ik de enige die Phil Collins best wel goed vind?
Waarom bel ik Pieter S. niet gewoon?
Zal ik donderdag naar de film gaan? (en zo ja welke?)
Ik heb nieuwe nette schoenen nodig; zal ik daarvoor mijn weinige spaargeld aanwenden? Maar wat als de ijskast kapot gaat?
Wanneer ontdekken ze dat ik een snotterige lamzak van niet-waargemaakte voornemens ben?
Lééf ik wel? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten