maandag 31 augustus 2009

belemmerd

Een verklaring, geen excuus.

Het is niet dat ik niet wilde, maar door voor een leek ondoorgrondelijke redenen kon ik niet de electronische snelweg op gedurende een week.

Ik kon geen emeel binnenhalen of versturen en al helemaal niet internetten. Dus dit blog was de laatste tijd nog minder actueel dan anders.

Inmiddels heeft een pief van Tomaatnet.nl een palletje overgehaald en wat bits & bytes verschikt en kan ik weer iets kwijt op het wereldwijdeweb.

Lastig hoor, onbereikbaar zijn via email. Ik leefde de afgelopen dagen voortdurend met de angstige gedachte iets te missen. Regelmatig belde ik met zakelijke partners of ze iets hadden gemaild of dat ik op iets moest reageren.

In dezelfde week dat mijn internetverbinding niet verbond, had ik last van een branderige pijn in mijn linkerbeen vanaf de lies tot aan de voet. Die doorgaans bijna eng smalle voet, was ook opgezwollen tot 2x de normale omvang. De inval-huisarts van dienst kwam met de diagnose ‘tromboflebitis’ oftewel ‘acute flebotrombose’.

Ik verzin het niet; het is ook geen door de farma-industrie bedachte aandoening met het oogmerk zalfjes of poedertjes te slijten. Het heeft te maken met een vuiltje in een ader, waardoor de bloeddoorstroming is belemmerd.

Ik slik nu een bloedverdunner (hoewel de huisarts niet zeker was of het zou helpen) en draag de ‘Comprinet Forte 23’ (23 mmHg op de enkel). Een steunkous dus over het hele been. Zo’n kous wordt in de markt gezet door BSNmedical voor € 39.27.

Als het maar helpt. De kink in de tomaatnetkabel is in elk geval wel verholpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten