donderdag 26 november 2009

broer


Ik heb er een broertje bij in de vorm van een brother DCP-165C.

Een printer dus, annex scanner annex kopiƫermasjien.

Ik was eigenlijk op zoek naar een degelijk rechttoe-rechtaan printapparaat om documenten af te drukken in een glorieus gamma van wit, grijs en zwart, maar die worden niet meer gemaakt omdat er geen vraag naar is en vice versa.

Het voordeel van zo'n scanfunctie is dat ik u deelgenoot kan maken van een barbarij welke tot in de 25ste eeuw een zwarte vlek (eigenlijk witte) zal zijn in de cultuurgeschiedenis van het avondland.

Ik heb drie LP's van hem: geluidskunstenaar, funkmaster en generiek genie Thomas Dolby.

Onlangs kreeg ik een CD-versie van diens "The Golden Age of Wireless", waarvoor dank.

De voorkant van de fascinerende albumhoes is gecomprimeerd tot juwelenkistje-formaat, wat op zich al een verarming is. Maar een onoordeelkundige zak heeft er een wanstaltig witte rechthoek overheen laten drukken. Met de mededeling "FSK ab 0 freigegeben". Het land der denkers & dichters toont zich van zijn zwarte zijde.

De man verantwoordelijk voor deze permanente smet moet gekielhaald worden.