zondag 6 juli 2008

geborgd

Onderlaatst moest ik mijn ziekenfonds een ander bankrekening- nummer doorgeven. Ik kwam telefonisch in een doolhof van keuzemenu’s en doorschakelmomenten terecht. Na vijf minuten een Mozartriedeltje aangehoord te hebben, besloot ik maar een briefje te schrijven. Want ik had geen weet van de zegenrijke activiteiten van Contentional IT Performance Architects. Zij hadden ongetwijfeld geweten wat te doen. Zie maar wat ze op hun website over zichzelf te zeggen hebben:

Contentional IT Performance Architects richt zich op het waardegedreven ontwikkelen van IT infrastructuren. Het uitwerken van architecturen met gerichte aandacht voor de relevante kwaliteitsaspecten maakt daarvan deel uit.

Contentional IT Performance Architects beschikt over mBrace – een zelf ontwikkelde pragmatische aanpak, de middelen en de benodigde expertise om te borgen dat uw ‘time to value’ niet in gevaar komt door inadequate responsiviteit.

Informatiesystemen worden veelal ontwikkeld om veranderingsinitiatieven te ondersteunen. Time to value is daarbij het sleutelelement.

Een veranderingsinitiatief leidt tot nieuwe of aangepaste bedrijfsactiviteiten die bedoeld zijn om baten te genereren. In het perspectief van de systeemontwikkeling zijn dus twee aspecten belangrijk, de ontwikkelingskosten moeten passen in het businessplan en het nieuwe systeem in exploitatie is een enabler voor het genereren van de baten.

Wanneer ik ooit weer een veranderingsinitiatief voel opkomen, wend ik mij spoorslags tot hen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten